ES Projektai

PRADEDAMAS ĮGYVENDINTI PROJEKTAS „UAB „RETIVA” KLIENTŲ SAVITARNOS SISTEMOS DIEGIMAS”

Pradedamas įgyvendinti projektas „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas”

2022 m. sausio 28 d. LR ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu Nr. 4-160 UAB „Retiva“ projektui „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas” skirtas 20 347,71 Eur finansavimas pagal priemonę „E-komercijos modelis COVID-19“.

Projekto tikslas – sukurti ir įdiegti klientų savitarnos sistemą.

Įgyvendinant projektą numatoma įdiegti klientų savitarnos sprendimą.

UAB „Retiva“ – darbuotojų nuomos įmonė, kuri specializuojasi laikinojo įdarbinimo srityje. Atsižvelgdama į esamą problematiką dėl per silpno e-komercijos kanalo, įmonė šiuo projektu siekia sukurti ir adaptuoti klientų savitarnos sistemą, kuri leis užtikrinti kokybišką paslaugų tiekimą klientams.

Projektas Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-530 „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas” finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.

Projekto įgyvendinimo trukmė: iki 2023 m. vasario 4 d.