Pradedamas įgyvendinti projektas „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas”

Pradedamas įgyvendinti projektas „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas”

2022 m. sausio 28 d. LR ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu Nr. 4-160 UAB „Retiva“ projektui „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas” skirtas 20 347,71 Eur finansavimas pagal priemonę „E-komercijos modelis COVID-19“.

Projekto tikslas – sukurti ir įdiegti klientų savitarnos sistemą.

Įgyvendinant projektą numatoma įdiegti klientų savitarnos sprendimą.

UAB „Retiva“ – darbuotojų nuomos įmonė, kuri specializuojasi laikinojo įdarbinimo srityje. Atsižvelgdama į esamą problematiką dėl per silpno e-komercijos kanalo, įmonė šiuo projektu siekia sukurti ir adaptuoti klientų savitarnos sistemą, kuri leis užtikrinti kokybišką paslaugų tiekimą klientams.

Projektas Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-530 „UAB „Retiva” klientų savitarnos sistemos diegimas” finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.

Projekto įgyvendinimo trukmė: iki 2023 m. vasario 4 d.

Nepraleiskite pasiūlymų!

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite visas darbo naujienas bei darbo pasiūlymus Jūsų mieste!